COACHING > Les aplicacions del Coaching Esportiu a la gestió del Contact Center

  • INTRODUCCIÓ:

    El Coaching té els seus orígens en l’àmbit esportiu. És per això que mostrem com els elements purs de gestió esportiva (planificació, gestió del vestuari, motivació de l’esportista, etc.) esdevenen un mirall excel•lent per a desenvolupar les nostres capacitats de gestió dins el nostre Contact Center. Un curs original, atractiu i amb un aprofitament evident.

  • CONTINGUT:
    1. 1. ELS OBJECTIUS GENERALS DEL CONTACT CENTER:
    2. 2. LA PLANIFICACIÓ DE L’EXERCICI:
    3. 3. LA GESTIÓ EN L’EXERCICI:
    4. 4. LA GESTIÓ DE L’EQUIP:
    5. 5. LA PRESSIÓ DELS RESULTATS:
    6. 6. LA MOTIVACIÓ DELS COL•LABORADORS:

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com