FORMACIÓ COMERCIAL I OPERATIVA > Habilitats en la gestió dels recobraments.

  • INTRODUCCIÓ:

    Per tal d’aconseguir uns bons resultats en el recobrament cal dotar als nostres col•laboradors de diferents eines que permetin identificar el perfil deutor i les seves tàctiques dilatòries. Mostrem l’art de la persuasió, de l’escolta i de la negociació estratègica que ens permetran aconseguir el compromís ferm de pagament.

  • CONTINGUT:
    1. 1. LA PLANIFICACIÓ DE LES TRUCADES:
    2. 2. EL PERFIL DEL DEUTOR:
    3. 3. LA GESTIÓ DEL RECOBRAMENT.
    4. 4. COM PODEM NEGOCIAR AMB ÈXIT?
  • A QUI VA DIRIGIT (*):
    • - Responsable de Qualitat.
    • - Supervisors.
    • - Coordinadors.
    • - Agents.

    (*) En funció del dimensionament del Centre.

  • DURADA:
    • - 2 sessions de 8 hores.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com