FORMACIÓ RR.HH. > La comunicació interna i la gestió d'equips

  • INTRODUCCIÓ:

    La comunicació interna en un Contact Center ha esdevingut un element cabdal en la cohesió dels mateixos. En aquest mòdul exposem quins són els diferents tipus de comunicació (vertical, horitzontal, informal) i com preparar un Pla de Comunicació Interna.

  • CONTINGUT:
    1. 1. ELS DIFERENTS TIPUS DE COMUNICACIÓ INTERNA:
    2. 2. QUINS SÓN ELS ELEMENTS CLAU PERA UNA COMUNICACIÓ EFICIENT?
    3. 3. L’ELABORACIÓ D’UN PLA DE COMUNICACIÓ INTERNA EN EL CC:
    4. 4. LA COMUNICACIÓ INTERNA COM A EINA DE COHESIÓ GRUPAL.
  • A QUI VA DIRIGIT (*):
    • - Responsable de Contact Center.
    • - Cap de RR.HH.
    • - Tècnics de RR.HH.
    • - Caps d’Equip.
    • - Supervisors.

    (*) En funció del dimensionament del Centre.

  • DURADA:
    • - 2 sessions de 8 hores.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com