Metodologia

  • FLEXIBILITAT

    Els nostres anys d’experiència gestionant i dirigint Contact Centers ens permeten conèixer, de primera mà, les necessitats globals dels nostres clients. Ara bé, TOTS els nostres serveis tenen la flexibilitat d’adaptar-se a les realitats concretes de cada client: producte o servei específic que s’ofereix, tipus de servei (recepció, emissió, etc..) i estructura de RR.HH.

  • PRACTICITAT

    Tots els mòduls tenen un caràcter eminentment pràctic. Es mostren uns continguts reals de la vida diària del Contact Center perquè l’aprofitament de l’aprenentatge sigui totalment exitós.

  • SEGUIMENT

    De forma opcional, s’ofereix la possibilitat de realitzar un treball de seguiment de totes les accions formatives realitzades amb la intenció de consolidar els coneixements adquirits

  • ADAPTACIÓ AL CLIENT

    Totes les sessions formatives es realitzen in-company. Ara bé, també s’ofereix la possibilitat de realitzar els cursos a la nostra seu del CTC (Centre Tecnològic Comunitari) a Masquefa o bé a les nostres delegacions de Sant Cugat del Vallès i de Montcada i Reixac.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com