COACHING

El Coaching consisteix en una relació entre coach i client on el coach ajuda al client a alliberar tot el seu potencial a través del descobriment, la consciència i l’elecció profitosa. Tot plegat per acabar assolint el màxim desenvolupament personal i professional. El client troba les seves pròpies respostes dins seu i el coach és el responsable d’animar-lo i acompanyar-lo en aquest creixement.

Per tant, el Coaching és una eina idònia per aconseguir un nou estil de gestió on els Contact Centers esdevinguin organitzacions flexibles , obertes i àgils. El Coaching cerca la responsabilitat compartida mitjançant el compromís i la implicació de tots els membres dels Contact Centers. En altres paraules, cal obrir les organitzacions al lideratge i a la creativitat de les persones perquè només així, els nostres Centres podran superar els reptes competitius actuals.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com