FORMACIÓ RR.HH.

  • COM ACONSEGUIR UN PROCÉS DE SELECCIÓ EFICIENT?

    Aquest curs ajuda a esbrinar quins són els mecanismes de cerca i de selecció idonis per aconseguir les persones adequades per a cada lloc de la nostra organització i, així, evitar els elevats costos inherents als nivells de rotació.

  • COM FORMEM ALS NOSTRES FORMADORS?

    En aquest mòdul s’expliquen les habilitats que necessiten els formadors dels Contact Center, des de com preparar les sessions fins a l’avaluació de les mateixes.

  • COM MOTIVEM ALS NOSTRES COL•LABORADORS?

    Una part de la motivació és inherent al propi col•laborador i, aquí, expliquem com el comandament pot ajudar a trobar-la. Per altra banda, el comandament ha de crear un entorn favorable, és a dir ha d’estar molt atent a les anomenades set claus pràctiques de motivació.

  • EL LIDERATGE EN LA GESTIÓ D’EQUIPS.

    En aquest curs exposem quines són les claus perquè el líder influenciï en els seus equips gràcies a l’art de l’escolta i a l’adopció d’un estil obert i participatiu.

  • ELS COMANDAMENTS INTERMEDIS: L’ELEMENT CLAU DE LA GESTIÓ DE RR.HH.

    Cal ensenyar als supervisors i coordinadors a gestionar el dia a dia del seus equips. Des del seu autoconeixement els ajudem a utilitzar la proactivitat i les habilitats de comunicació així com a ser equitatius i flexibles.

  • LA COMUNICACIÓ INTERNA I LA GESTIÓ D’EQUIPS.

    La comunicació interna en un Contact Center ha esdevingut un element cabdal en la cohesió dels mateixos. En aquest mòdul exposem quins són els diferents tipus de comunicació (vertical, horitzontal, informal) i com preparar un Pla de Comunicació Interna.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com