FORMACIÓ COMERCIAL I OPERATIVA > Com poden vendre més els nostres col•laboradors?

  • INTRODUCCIÓ:

    Les característiques específiques de la venda telefònica requereixen d’unes habilitats concretes per part del venedor. Les expliquem (protocol de venda, confiança davant d’un primer “no”, ús adequat del llenguatge, etc.) perquè ens ajudin a obtenir l’èxit en els contactes telefònics.

  • CONTINGUT:
    1. 1. COM PREPAREM L’ÈXIT D’UNA CAMPANYA?
    2. 2. QUINES EINES TENIM PER CAPTAR L’ATENCIÓ DEL CLIENT?
    3. 3. EL TANCAMENT DE LA VENDA.
    4. 4. EL FEED-BACK DE LA VENDA TELEFÒNICA.
  • A QUI VA DIRIGIT (*):
    • - Responsable de CRM.
    • - Supervisors.
    • - Coordinadors.
    • - Agents.

    (*) En funció del dimensionament del Centre.

  • DURADA:
    • - 2 sessions de 8 hores.

Formació RRHHFormació Habilitats ComercialsCoachingValor afegitMetodologia

Avinguda de Catalunya, 60 - 08783 Masquefa (Barcelona)
Tel.: 93 117 37 43
contact@formaciocontactcenter.cat

Disseny i desenvolupament: aTotArreu.com